Příspěvky

Nejnovější článek:

Tři klíčové momenty textu, který opravdu prodává

Mnoho marketérů stále věří, že prodejní text musí být dlouhý nebo geniální. Ve skutečnosti stačí, když dokáže zasáhnout tři přesné okamžiky v mysli čtenáře. Jakmile je zvládnete, délka ani literární genialita už nehrají hlavní roli. 1) Zastavte ho dřív, než odscrolluje Online prostor je bitevním polem o pozornost — a boj začíná první vteřinou. Ať už píšete příspěvek na sociální sítě, předmět e-mailu nebo titulek na webu, čtenář se musí zastavit. Překvapení : Dejte do prvních slov něco, co nečekal. Otázka : Zasaďte mu do hlavy háček, který si vyžádá odpověď. Nečekaný detail: Jedno neobvyklé slovo nebo zajímavé číslo často stačí, aby prst na displeji přibrzdil. Tip: Inspirujte se krátkými formáty — videa na TikToku nebo Reels fungují, protože prvních pár sekund rozhodne, jestli divák zůstane. Se slovy je to stejné. 2) Odpovězte na jeho „proč“ Jakmile pozornost máte, přichází další otázka: „Proč bych měl číst dál?“ Odpověď musí mluvit o čtenáři, ne o vás. Proměňte vlastnosti v přínosy : ...

Storytellingová struktura „Od nuly k hrdinovi“ v landing page

Představte si, že vaše landing page je prázdná místnost: žádné návštěvníky, žádné reakce, jen ozvěna vašeho nevyužitého potenciálu. V tom okamžiku vstoupí příběh, který změní vše. Nikdy nezačínejte nudnými fakty – začněte tam, kde to čtenáře bolí, a postupně ho dovedete k řešení. Tento článek vám ukáže, jak na to pomocí čtyř jasných kroků. Začněte bolestí Ukažte okamžitě, že víte, co čtenáře trápí. Nepište „prodávejte více“, ale napište: „Stojíte nad propastí nulových prodejů?“ To je rána přímo na solar plexus – čtenář zadrží dech a řekne si: „To mě baví, vypravěj dál.“ Rozpalte emoce Jakmile bolí první věta, musíte přitvrdit. Popište, jaké to je snažit se prodávat a dostávat jeden ignorovaný e-mail za druhým. „Cítíte, jak účet s prázdným stavem rozděluje vaše nervy?“ Pusťte čtenáře do vlastních pocitů: nejprve frustraci, pak odhodlání něco změnit. Použijte ostré kontrasty – ticho nezájmu versus exploze konverzí. Ukažte elixír proměny Teď přichází část, kde čtenář vůbec poprvé ucítí na...

PR: "Netflix" pro čtenáře napětí ...s dárky ZDARMA!

Jste nadšenými čtenáři detektivek, thrillerů, krimi, či hororu? Pak NESMÍTE přehlédnout toto: Napínavé příběhy, které vám rozbuší srdce. Už nemusíte procházet stovky titulů, pročítat recenze a doufat, že tentokrát se trefíte do něčeho, co stojí za to. Nově je dostupný on-line  magazín Soumrak , kde získáte přístup k tomu nejlepšímu napětí, co kdy čeští autoři napsali a přitom takhle pohromadě vám to v běžných knihkupectvích nenabídnou. Objevte díla nejlepších autorů z ČR Věřte, že vaší divokou čtenářskou jízdou, která za chvíli začne, vás provedou ti nejlepší autoři z české literatury. Tak například: František Niedl, Antonín Mazáč, Andrea Čekanová, Lucie Lukačovičová, Martin Štefko, Veronika Fiedlerová, Lukáš Hrdlička, Ludmila Svozilová, Petr Válek Zuzana Rampichová a mnoho dalších. "Netflix" pro čtenáře krimi, thrillerů a hororů Magazín Soumrak  - to je (podobně jako Netflix pro filmy) váš neomezený přístup k příběhům (ve formě textu). Číst můžete, co chcete, kdykoliv chcete...

Titulky, které prodávají: testování, vzorce a vzorové titulky s vysokou mírou otevření

Představte si, že máte jen pár sekund na upoutání pozornosti. Šance, že čtenář překlikne dál, je až 80 %, pokud mu nenabídnete údernou zprávu. Headlines tedy nejsou „jen“ nadpis – jsou rozhodujícím momentem dobrého byznysu. Top 5 vzorců pro úspěšné titulky Číslo + slib výsledku Ukažte konkrétní přínos: „7 způsobů, jak zdvojnásobit prodeje do 30 dnů“. Tip: Testujte různá čísla (5, 7, 10) pro maximální efekt. Otázka, která nenechá vydechnout Vyvolejte zvědavost: „Proč váš web nedosahuje TOP 3 v Google?“ Tip: Použijte slovo „vy“ pro osobní oslovení. Sociální důkaz v titulku Zmiňte počet spokojených klientů: „Jak 5 000 podnikatelů zdvojnásobilo obrat“. Tip: Ověřitelné číslo zvyšuje důvěru. Urgentní výzva k akci Vytvořte pocit, že čas běží: „Poslední šance: stáhněte si náš návod zdarma do půlnoci“. Tip: Přidejte hodinový či denní limit. Střízlivé přímé tvrzení Buďte jasní: „Jak zvýšit CTR o 50 % během jednoho týd...

Návod na tvorbu ziskových reklam

Toto je návod, jak tvořit opravdu ziskové reklamy . A je to jednodušší, než si myslíte. Pojďme mluvit o reklamě. O tom, jak dělat reklamu, která skutečně prodává. Ano, to znamená peníze. Skutečné zisky. Připravte se, protože tenhle recept funguje. Ale ještě než se do toho pustíme, chci odradit všechny teenagery, snílky a lenochy. Pokud si myslíte, že si vyděláte hromadu peněz pouhým tvořením reklam, aniž byste něco uměli, tahle lekce není pro vás (neprojdete přes první krok). Pro všechny ostatní – čtěte dál. Krok první: Staňte se mistrem svého řemesla První pravidlo? Musíte něco opravdu umět. A teď špatná zpráva – dosáhnout mistrovství v čemkoli trvá několik let. A až budete natolik dobří v tom, co děláte, můžete to prodávat.  Krok druhý: Pusťte se do reklamy Jakmile něco ovládáte, můžete to prodávat. A víte, kolik reklam musíte vytvořit, aby to stálo za to? Padesát. Ano, pouhých 50 jedinečných reklam.  A víte, co je na tom nejlepší? Stačí, když jedna nebo dvě z těch padesáti ...

Nezaujatí lidé nebudou číst. Nepište pro ně!

„Ale tohle všechno nikdo číst nebude.“ To je nejčastější námitka podnikatelů, proč nerozesílat dlouhé informační newslettery. A upřímně řečeno, jedna z nejhloupějších. Kdyby si sedli a pár vteřin používali hlavu, zjistili by, proč je tato námitka pitomá. Shrnu to jednoduše: Nezaujatí lidé nebudou číst nic. Ani krátké, ani středně dlouhé, ani dlouhé newslettery.  Nejčastějším důvodem pro odhlášení z newsletterů bývá, že jsou příliš časté. A podnikatelé si neuvědomují toto: je to způsob, jak vám zákazník s nízkou hodnotou o sobě říká, že je zákazník s nízkou hodnotou. O takové zákazníky přece nestojíte, že? Tak buďte rádi, že se odhlásil. Vy potřebujete člověka, který říká: „Nemohl jsem jít spát. Zahloubal jsem se do té věci a pak jsem celou noc nespal a řešil jsem X, Y nebo Z.“ Takoví odběratelé pro vás mají vysokou hodnotu.  Nejde tedy o to, že „tohle všechno nikdo číst nebude“. Jde o to, zda jste dostatečně relevantní a zajímaví, aby si to všechno přečetli a přáli si ještě v...

Neprodávejte, co lidé potřebují, ale to, co chtějí!

V marketingu je potřeba pochopit toto: Lidé platí co nejméně mohou, když kupují to, co POTŘEBUJÍ. Ale.. …zaplatí téměř jakoukoliv cenu… a budou jednat rychleji, impulzivněji… za to, CO CHTĚJÍ. Chápete ten rozdíl? Pojďme si toto tvrzení rozebrat na příkladu hubnutí. Aby lidé zhubli, POTŘEBUJÍ jíst lépe, zdravěji, a s největší pravděpodobností méně. Také potřebují se více hýbat než ležet na pohovce. To je fakt. Ale..  Prodáte to takto lidem? Ostatně, co lidé POTŘEBUJÍ pro zhubnutí většinou ví. Ale žádné útoky obézních na prodejny se zdravou výživou se nedějí… ani žádné davy neběhají po lesích. namísto toho se obezita stává čím dál větším problémem. Co tedy prodávat? Soustřeďte se na CHTÍČ! Prodávejte  NOVÝ vzrušující život, po kterém lidé touží… novou postavu, za kterou se budou ostatní otáčet na pláži… nový sexuální život… závist a obdiv kolegů… pomstu pro ex-partnera..  Propagovat to, co lidé potřebují je mnohem složitější (a méně výdělečné), než to, co chtějí. prodat per...

Články o SEO a zpětných odkazech:

Návody na tvůrčí psaní:

Výpisky z knih osobního rozvoje: