Marketing začíná dřív, než si myslíte: Jak se stát magnetem pro příležitosti
Většina podnikatelů si myslí, že marketing začíná spuštěním kampaně, odesláním e-mailu nebo vystoupením na pódiu. Ve skutečnosti ale marketing začíná mnohem dříve – v okamžiku, kdy vstoupíte do místnosti, kdy promluvíte nebo se jen objevíte. Každý pohyb, slovo i mikrovýraz vysílají signály, které si trh vykládá po svém. A co je důležité – trh nereaguje na vaše úsilí nebo potřebu, ale na magnetismus, postoj a sebevědomí, které z vás vyzařují. Vaše přítomnost je vaše reklama Každé chování, vědomé či nevědomé, je marketingový signál. Způsob, jakým chodíte, mluvíte a dýcháte, buď přitahuje hodnotu, nebo odrazuje příležitosti. Vaše řeč těla a slova, která používáte, rozhodují, jestli působíte jako někdo, kdo má co nabídnout, nebo jako někdo, koho je snadné přehlédnout. Příležitosti nečekají, až zaklepete na dveře – ony se rozhodují, jestli se k vám vůbec přiblíží. Velká část podnikatelů je ignorována právě proto, že se chovají tak, jak si myslí, že by „měli“. Ale to nestačí. Nestačí být ...